Szállítási módok

 

Hasznos információk, és gyakran ismételt kérdések

  1. Szállítási módok
  2. Ajánlatkérés
  3. További gyakran ismételt kérdések

 

Szállítási módok és költségek

A szállítási módokat minden esetben az Ön számára legkedvezőbb és költséghatékonyabb módon számoljuk ki. Célunk, hogy megrendelése a leggyorsabb és leggazdaságosabb módon jusson el Önhöz.

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Csomagjainkat a DPD futárszolgálat szállítja ki Önnek. A készleten levő termékek esetén általában 2 munkanapon belül megérkezik Önhöz.

Egy csomag maximális súlya 40 kg lehet. Egy csomag szállítási költsége bruttó 2800 Ft.

Ha megrendelése több mint 40 kg, akkor vagy több csomagban tudjuk feladni, vagy egyedi szállítási díjat kalkulálunk. (Egyedi szállításról itt olvashat.) Több csomag esetén a szállítási díj felszorzódik a csomagok számával. Pl: 2 db 25 kg-os zsák: 2 x 2800 Ft bruttó.

Egy csomag maximális hossza 2 méter. Ez kifejezetten fontos a műanyag ereszcsatorna rendszerek szállításánál, ahol 4 méteres szálat csak félbe vágva tudunk szállíttatni futárszolgálattal. Ilyen esetben ennek megfelelően kell számolni a kiegészítőket (pl: kötőidom)

Honnan tudom, hogy mekkora a megrendelésem súlya?

  • A 40 kg-os súlyhatár általában zsákos vagy tekercses anyagoknál szokott problémát jelenteni,
  • vagy egyéb termékekből történő nagy mennyiség esetén

Ha megrendelése több mint 40 kg, MINDEN ESETBEN visszajelzünk Önnek, az általunk kalkulált szállítási költséggel, és Ön eldöntheti, hogy elfogadja e a költséget. (Természetesen, ha nem felel meg a szállítás költség, minden kötelezettség nélkül elállhat a vásárlástól, ha ezt írásban (email formájában jelzi nekünk.)

Honnan tudom, mikor érkezik meg a csomagom?

Kollégáink a rendelés összekészítése után mindig jelzik Önnek (e-mailben vagy telefonon) a feladás idejét és a szállítás várható napját. Feladás után pedig a futárszolgálat küld Önnek értesítést a pontos szállításról. Ha a csomagot feladtuk a DPD futárszolgálatnál lehet érdeklődni további pontosításról.

Egyedi szállítási díj

Olyan esetekben, amikor a csomag súlya vagy mérete miatt nem szállítható gazdaságosan futárszolgálattal (pl. több mint 40 kg), egyedi szállítási díjat kalkulálunk Önnek, a megrendelés tartalma és a szállítási cím alapján. Ilyenkor saját sofőreink vagy külső szállítmányozó partnereink segítségével tudjuk eljuttatni Önhöz a megrendelt termékeket. Ezt minden ilyen típusú rendelésnél egyedileg kalkulálunk.

Mindig az Ön számára legköltséghatékonyabb megoldást jelezzük vissza Önnek egy külön emailben. Visszajelzésünk után Önnek lehetősége van mérlegelni a szállítási díjat. (Természetesen, ha nem felel meg a szállítás költség, minden kötelezettség nélkül elállhat a vásárlástól, ha ezt írásban (email formájában jelzi nekünk.)

Továbbá lehetősége van a megrendelésre saját fuvarozót szervezni. Ilyen esetben a megrendelés személyes átvételnek minősül, amelyről lejjebb olvashat bővebben.

Személyes átvétel

Megrendelését mindkét telephelyünkön átveheti nyitva tartási időben.

Dunakeszi: 2120 Fő út 17-es kmkő (a város Pest felőli elején 2.számú fő úton.)

Hétfő – Péntek: 7.00 – 16.00

Budaörs: 2040 Károly király u. 90.

Hétfő – Péntek: 7.00 – 16.00

A megrendelés átvételét minden esetben visszaigazoljuk!

Dunakeszi telepünkön, megrendelését akár már aznap is átveheti.

Budaörsi telephelyünkön nem tartunk minden termékkört készleten, oda átszállítjuk rendelt termékeit legfeljebb 5 munkanapon belül. Természetesen mindkettő lehetőség díjtalan.

Budaörsi átvétel esetében igyekszünk a legrugalmasabban Önnel egyeztetve odajuttatni a rendeléseket, amikor Önnek megfelelő.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” el_id=”ajanlat” z_index=””][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Ajánlatkérés

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

Mit jelent az árajánlatkérés gomb?

A termékeknél található árajánlatkérés gombokra kattintva az adott termékek egy ajánlatkérő listára kerülnek. Az ajánlat kérő listáját az oldalsó menüből érheti el („Ajánlatkérő listám” gombra kattintva), valamint a termék listára kerülése után; itt megadhatja a kívánt mennyiségeket is. Azoknál a termékeknél, ahol nem lát árat, ott projekt árral dolgozunk, tehát egyedileg kalkuláljuk ki az Önnek legkedvezőbb eladási árat.

A listát az adatai megadásával a küldés gombra kattintva tudja elküldeni nekünk. Ezután 1 munkanapon belül e-mailben küldjük el Önnek a tételes árajánlatunkat.

Ez semmilyen kötelezettséggel nem jár. Elfogadása esetén viszont nem szükséges külön a webshopban leadnia rendelését, hanem az Ön jóváhagyása után azonnal feldolgozzuk.

Mikor érdemes az ajánlatkérés gombot használnom?

Olyan esetekben mindenképp ezt ajánljuk, amikor nem lát árat a termékek mellett. (Például a PVC rendszer, vagy a Btiumenes vízszigetelők). Ilyenkor az Önnek legkedvezőbb „projekt árat” kalkuláljuk ki. (Mindenképp javasoljuk, a pontos mennyiségek és az összes szükséges termék megadását.)[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” el_id=”tovabbi” z_index=””][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

További gyakran feltett kérdések:

 

Van e lehetőségem bankkártyával fizetni?

Személyes átvétel esetén mindkét telephelyünkön lehetséges a bankkártyás fizetés.

Házhozszállítás futárszolgálattal: Ilyen esetben általában igen, de erről érdemes a futárszolgálatnál érdeklődni.

Egyedi szállítás: Ennél az opciónál változó, mindenképpen visszajelezzük a visszaigazolásban, hogy lehetséges e.

Leadtam a rendelésemet de valamit elrontottam mit tegyek?

Ha a rendelés már beérkezett, úgy kérjük egyeztessen kollégáinkkal a +36-27-543-590-es telefonszámon, vagy emailben a dunakeszi@bitupont.hu címen. A rendelés feladásáig készségesen tudjuk módosítani az adatokat.

Leadtam a rendelésemet de még találtam valamit amit hozzátennék?

Természetesen van rá lehetőség. Nem szükséges újra leadni a rendelést, elég ha felveszi velünk a kapcsolatot a +36-27-543-590-es telefonszámon, vagy megírja emailben a dunakeszi@bitupont.hu címre.

Mi van, ha nincs készleten, amit rendeltem?

Ilyen esetben a rendelés feldolgozása után azonnal keressük Önt, és tájékoztatjuk a várható beérkezési időről. Ezután Ön eldöntheti, hogy megvárja e a terméket. (Természetesen ha nem felel meg Önnek a határidő, akkor minden kötelezettség nélkül elállhat a vásárlástól.)

Olyan termékek esetében, amelyeket nem tartunk állandó készleten, és kifejezetten csak az Ön számára rendeljük meg, a fizetés csak előre utalással történhet. Erről ügyfélszolgálatunk értesíteni fogja.

Shopping Cart